Akulah penjaga mu
Akulah pelindung mu
Akulah pendamping mu
Di setiap langkah-langkah mu

Pernah ku menyakiti hati mu,
pernah kau melupakan janji ini
Semua karena, kita ini, ma-nu-sia

Kau bawa, diri ku, ke dalam hidup mu
Kau basuh, diri ku, dengan rasa sayang
Senyum mu juga sedih mu, adalah hidup ku
Kau sentuh, cinta ku,
dengan lembut…
dengan sejuta warna


11 januari, GIGI

p/s: lagu kenangan mengusik jiwa. adakalanya, lirik ni untuk KITA. KITA yang lama, bukan KITA yang sekarang. aku rindu KITA, aku rindu semua tentang KITA. sekarang, aku sakit hati sendiri, sebab aku tak dapat nak kau. life must go on kan? alhamdulillah, aku ok je teruskan hidup. tapi ade something yang buatkan aku frust. tentang KITA. takpe, selagi aku mampu, aku akan tunggu. moga doaku termakbul. amin <3 p="">

No comments: