saye kene tag lagi!

telah di arahkan oleh cik wajihah!
jom2 check it out..
:D

saya telah diperintahkan untuk :

1) kamu paling syg sape??
2) ape yang paling kamu suka buat??
3) amende yg boley buat kamu jadi boring tahap dewa??
4) kalo p kfc xpun mcd, ape plg korg suka mkn, dan sebab suka makan tue??
5) kamu minat sejarah x??
6) bg satu teka teki serta jawapan skali..pastikan betul2 lucu atau misteri..
7) banyak2 rumah, rumah ape idaman korang??
8) tag 5 orang blogger lain..
9)selamat menjawab........hahahaha

SKEMA JAWAPAN SAYE AIN B:

1. my mom..always and always luv u mom!
2. maen game berjam2..pastu xde org ganggu..hikhik.
3. kalo x maen game satu hari,argghh!mcm org terencat pon ade!huhu
4. kalo kfc ske mkn chezzy wedges!kalo mcd,of kos mc flurry!
5. langsung xmnat!kalo tyme sej kat skolaa dlu,saye slalu je buat keje laen..ahha.
6. teka teki :ikan ape yg ade bulu ketiak?
jawapan : penjual bulu ikan lah! :D
7. rumah yg selesa lah.rumah ku syurgaku lah!
8. tima.atieza.auni.dilah.fatian!
9. selamat dah..haha

sekian!

5 comments:

tima said...

sy dah jawab la . kne jawab lagi ke ? xnk la :D

saye ain b said...

kene!jugak!

tima said...

xnk xnk xnk xnk !

saye ain b said...

jwb!!
:D

Koopalings said...

ain ni kaunter tag laa! ;')