tag lagi dan lagi..

ini cik tima bonamana plak yg bg..
jom jwb sementare menunggu game+lagu siap mendownload yep..
bia pon saye rase saye daa jwb!


1. adakah anda rase anda hot.??
~skang sme orang hot!musim pnas lah!

2. bila kali terakhir sy makan pizza ?
~bulan mei 2010

3. lagu terakhir yang sy dengar..
~LOVE by CN BLUE..addicted to korea sgt2!

4. Ape yg anda wat slaen menyelesaikn tag ni?
~tunggu game ngan lagu habes download!!

5. slaen nme sndri, anda dipnggil nme ap?
~kalo kat umah.ADIK!
~kalo kat skola dlu AIN.AIN BESO.AIN BULAT.AIN JAMBU.HAHAHA
~kalo kat matrik dlu AIN B.AIN.

6. tag ag 8 org..
1.TIMA
2.AUNI
3.ATIE
4.WAJIHAH
5.SALHA TOT
6.DILAH
7.ZATIEY
8.IEJAH

7. Siapakah org no 1 kpd anda.
~MY BONAMANA..sgt2 ske lepak ngan dye..senget.sengal.sme ade..

8. Ktakn ssuatu mengenai org no 5.
~rindu ko tot.rindu nk skodeng budak yg slalu kite skodeng tuh..kihkih

9. no 3 ad hbungan ngn spe?
~kawan baek.kawan rapat.kawan klasmate.kawan terBAEK!

10. bgaimne pula ngn no 4.
~teman rapat.teman kongsi masalah.teman kelua..hikhik.teman terBAEK!

11. Pesanan buat org no 6
~nati nak fly gitahu ehh dilah..hihi
:D

12. Kta2 cinta utk org no 2.
~cinta lah dye auni..hihi

13. Adkah no 7 & 8 mempunyai persmaan?
~mereka kawan saye..TERBAEK!

14. Berikan 5 yg anda tau ttg org yg men-tag anda.
~ske men-tag org!
~ske tulis blog
~ske conteng wall org kat fb
~ske tido lambat
~ske ckp xnk berenti credit to~ tima!hikhik

15. persmaan antra kmbing ngn lembu
~due xleh ckp n bleh mkan bile da sembelih!
:D

16. perasaan anda wat tag ni.
excited tunggu nk install game baru!hikhik

7 comments:

tima said...

woaaahh . ni kutuk ak sdp nih . hahahahaha.

Jantan Keparat said...

hukhuk..
jwap tag dgn baek..
bagus2!

fadilah rahim said...

ak kne wat la nih?
hahaha

saye ain b said...

kutuk mu ke syg ku tima??hukhuk
jantan:haha,.time kasih..
dilah:kene;ah!
:D

fadilah rahim said...

HAHAHAHA.
ceyhhh.
ye2, nt ak wat eyh syg.
haha

Koopalings said...

alah aku dah buat nih :) heee, takboleh bla kata kata utk aku.

saye ain b said...

haha
:D
btol ape auni!kihkiih