a month, what i'm doing?

semenjak masuk semester akhir ni, makin sibuk plak kan. tak sempat nak update blog bagai. huh. ari ni baru ade mase sikit bile kene tinggal sorang-sorang kat umah. dua orang balik kampung and sorang pi dating. aku? orang single memang terperap dalam umah je. haha

now, apa nak cerita ya? ouh, firstly, ak dah jumpa foundation yang syok dipakai. dan juga lipstik. bestnya pakai dan sesuai dengan kulit aku. foundation from revlon colorstay and lipstik from sendayu tinggi :)


credits: MR google

next, semalam kami-kami buat reunion kecilan. heee. tempat nya dekat UiTM Shah Alam je. plan nak jumpa pon last minit sbb tak plan betul-betul. kalau aku plan betul-betul mesti tak jadi. haha. then, ak jumpa one of my bestfriends mase sekolah dulu, Faizah. dan tak tersangka yang aku terjumpa Nuzul. nuju ni since after form 3 x jumpa dia, lepas tu kebetulan. harus aku menjerit jumpa dia. hahaha. then, as usual, haruslah jumpa my 'kelik'. joh, tima and jie :) dan sorang lagi klasmate tye form 3 dulu, mek dah. lame gile x jumpa. aku teringin nak jumpa klasmate mase form 3 dulu. mesti kecoh sbb lame dah x jumpa..so, aku bagi beberapa gambar yang menunjukkan betapa kami happy+kecoh. :)

from left: faizah, jie, aku, nuju and joh :)

from left: tima, jie and khalidah (mek dah)










from left: wani(kawan U), aku and joh :)


kompilasi semua gamba :)


sekian dulu untuk hari ni :)

No comments: