i'll wait for u. :')


selama 3 tahun ni, kadang-kadang aku macam tak tahu apa sebab aku tunggu dia. soalan tu terungkai bila aku tanya soalan dekat dia semalam.

AKU: sepanjang kita clash, awak masih ada perasaan kat saya ke?
HE: biar saya je yang tahu. :)
AKU: saya perlukan kepastian. tolong jujur dengan saya.
HE: saya mengharapkan awak tunggu saya. sampai saya cakap, 'jangan tunggu saya lagi'. sebab saya masih tunggu awak. sampai awak cakap,'jangan tunggu saya lg'. paham? jujur. :)
AKU:selama 3 tahun saya tunggu awak tanpa sebab, dan sekarang saya tahu kenapa perlu saya tunggu awak lagi. thank u awak. thank u sangat2 :')
HE:saya yakin dengan awak, dan awak kena yakin dengan saya. jika kita ada jodoh, suatu hari nanti, tak kemane kan? janji kita tahu masing-masing punya perasaan sekarang. :')
AKU:i'll wait for u. promise :)

kenapa kami tak in relationship balik? sebab aku rase benda tu x perlu. kalau betul dia jodoh aku, kapel ke tak, dia tetap akan jadi milik ak suatu hari nanti kan? kalau kami takde jodoh, kami redho. JANJI dimenterai, moga doa kami dimakbulkan. amin :')

jangan terlalu mengharap, biarkan masa yang tentukan. cukup kami masing2 tahu ape perasaan sebenar kami. hari-hari kami mendoakan benda yang sama, benda yang kami nak. moga ALLAH makbulkan doa kami. :)




"Ya Allah, jika kami ada jodoh, dekatkan lah hati kami berdua. Dan jika kami tiada jodoh, kuatkan lah hati kami untuk hadapi ketentuan dari-Mu Ya Allah. Perkenankanlah doa kami Ya Allah. amin. "


No comments: