mari merapu bersama ain to the beee :)

sejak ada masa terluang ni, rajin saja aku nak update blog nih. mentang-mentang tengah cuti. sila jeles wahai orang-orang yang bukan warga UiTM. weheeeee :)

bukan aku nak cerita pasal holiday yee.. aku pon tak sure sebenarnya apa yang aku nak cerita. hikss. ayuh lah melayan perasaan aku. nak? *bajet semua suka dengar luahan aku*

after 3 years, aku masih setia menunggu dia. cinta pertama aku. JANJI tak semestinya ditunaikan, tapi aku berharap JANJI itu PASTI. amboi! :P.

the reason why i'm being single until now. :')

sebenanye, last week, my kazen, yang pernah kena kenen-kenenkan tu, contact me. tetiba contact, cakap pasal kawin dengan aku. what de heckkk? motif sangat. dan cuba mengusha aku ni dah ada boifren belom. aiyooo, anda sudah ada tunang, tak perlu hiraukan hidup aku boleh? rimas! ma pun dah sibuk bertanya, nak abis belaja, mana calon tak bawa jumpa ma lagi. aduhh, lagi parah camni ha. ok. stop cerita pasal ni. hahaha


so, konklusinya, hari ni aku update pasal merapu. harap maaf lah kan. hihi. aku migrain sebenanye hari ni. aduh, sakit berdenyut-denyut ha. dan aku juga risau pasal kucing aku, gemok. sejak dua tiga hari ni, dia taknak makan. aku risau, aku pulak makan banyak kan. mamposs. ok bai.




4 comments:

wr said...

cinta pertama mmg susah nak lupa..same goes to me.. and you know who he is.. :)

cik Ain Bee said...

yep. haha. buat macamana sekalipun, tetap xleh lupa. :')

wr said...

eh eh mu kenal ke sape?hahahaha

cik Ain Bee said...

eh eh. kate aku kenal. muahaha. ke aku salah teka nih :)