Online

Perghh..catat rekod la kali ni..daa bpe ari dah ak x online n menyepikn diri..huhu..soey ya my stalker,I’m not in daa mood utk online..knpe?ntah laa my readers..hati ni daa mls nk bkak fb,tgk bnde2 yg x membabitkn ak..mls nk bkak blog,sbb rase mls nk jdik stalker utk blog org len..diri ni nak mengasingkan diri buat seketika..boleh kan?nak rawat ati yg kecewa terlampau ni sush..huhu..

Skang berite membe2 pon daa xdgr sgt..huhu..bia la..membe yg igt membe,pasti akn tny kabar aku..kn?i’m waiting..huhu..skang ak bnyk abeskn mase ngan tgok sukan asian skang..tggu my bf kua..haa..sape?ntah..teka sendiri..haha.pastu,ske nyakat mak n akak aku..kdg2 ikot ayah aku jalan2..pastuh,men ngan kuceng aku due ekor tuh..huhu.bes laa..dpt laa aku lupakan mslah yg ntah pape uh..mls nk serabutkan otak..better laa ak lyan reality yg ade kt depan mate skang..drpd ak sebok pkir bnde yg pihak lg satu uh x ambek port lgsg..huhu..kn?

Ok laa..stop utk skang..kuceng ak da sebok nak menaep gak nih..chow..papai

No comments: