Stil alive

Berdasarkan tjuk..huhu..aku msh idop..alhamdulillah Allah masih pnjgkn umo aku n umo org2 yg aku syg..mesti my stalker tertnye2 kn kmane la aku menghilang..daa lame x online kat fb..besenye ari2 ak online..huhu..bkn tenet kat umah ni xleh pakai..aku saje mencari ketenangan..huhu..

Skang aku dok umah je..membe ajak kua pon xnak,akak ajak jn2 pon xnk,apetah lagi ikot ayah aku jln2..sgt2 mls..tapi keje lam umah aku buat laa..kalo x mak aku membebel smpi sbulan nati…haha..

Ouh,aku terlupa nak cite satu bnde ni..mase tuh aidiladha..mcm bese la..kalo tyme raye je,mesti sepupu sepapat ku berkumpul kan..then tyme tuh kat umah sepupu aku,aku ni smemangnye join kalo spupu aku kumpul rmai2..saje nak tahu cite hot n latest psal dorang..ngah2 borak ni,ade la sorg spupu aku ni,tanye abg aku,”wei,aku dgr mu daa ade awek.bile nak kawen?”..abg aku ngan selambenye,”aku daa ptus r..xde jdoh”..perghh..jwb mcm btol je..pdhal elok2 je dye ngan awek dye uh..bile tny knpe,jwbnye malu..haha..kebetulan plak,spupu aku yg mtak mak dye risik aku uh,ade gak..tmbhan plak dye same umo ngan abg aku,so soklan tuh trus je pegi kat dye..dye ngah tergagap2,”emm..aku..aku..tggu orang bersedia lu..katenye nak abeskan stdy dlu..terpkse aa tggu..”adoi..mcm batu jatuh atas kepale jep..tpi yeke dye mksdkan aku uh?haha..ke aku perasan?hikhik..biakan aje!

Pastu sorg2 kene ckp daa ade bf lom..ak mls nak ambek port trus blah..haha.mls nak ckp bnyk..ati aku ni x baek lagi luke..mls nak ckp ap2..ak trus lyan astro sorg2 sedangkan org len meriah ngan gelak ketawe..peduli hape..huhu..ngah syok tgk tb ni,ade plak yg dtg tgok gak..ak xtgk lagi muke nye,so ak xthu laa sape..ak terlalu focus pade skrin tb uh..haha..tbe2 dgr la satu suara ni,”ain ok?”aik..cm knal je suara ni..tgk2,tuh spupu aku yg tuh..yg ad ati kat aku uh..malunye..lgsg xsdar ape2..huhu..”ok je..nape nmpk x ok ke?”saje berbasa-basi org ckp..xnk la nmpk cm kekok sgt..huhu..borak2 mcm dlu..sbb aku abaikan ape yg pnah berlaku..huhu..tgah2 syok bergelak ketawe,dye tbe2 kua kan soklan,”ain btol ke xde bf?”aiyaaaa..aku mls nak jwb..aku senyap je..just senyum je..bkn senyuman menggoda,just senyum ok..then,dye ckp lagi,”org akan tggu dye taw..tggu dye abes blaja..ikot dye la nk trime x org tyme tuh..org tetap tggu..skalipon dye daa ade pkwe tyme kat u uh,org tggu gak..org xnk org len..org nk dye je.”perghh…ayat buaya!!!aaaaaaaaaaaaaaa!ak bnci lah!bnci!bnci situasi ni!ati daa memg x tenteram..dup dap dup dap!adoiyaa..ape ak nk jwb ni..ak diam je..tbe2 dye trus blah dari situ..ak pon xtaw knpe..trase sbb ak diam ke?huhu..xlah kot..ntah…..

Balik je umah..ngah2 mkn ngan mak n akak aku,mak aku tbe tny,”ain bile nak ade pkwe?”mak aku pon same..ngah ati x tenteram ni.ley lak tny sal ni..huhu..”ma laa carikan..ain nak tggu ma cari je..mls nak pkir!”haha..jwpn selamat kan?kihkih..sesungguhnye itu laa aku nak selame ni..hikhik..mak ak ckp,mak dye tny lagi psal aku..huhu..mslah btol laa..senang cite ckp kat mak dye,ak daa ade bf la..senang sket..haha

Ape2 pon,ak lgsg xn ambek siyes ngan bnde ni sme..sbb ak mls nak pkir! Huhu..better laa ak ngadap laptop tgok movie,men game..lg bes..drp ak pkir bnde yg xpasti..kalo online skali pon,nmpk status2 yg menyakitkan ati wtpe kan..huhu

K la..nk tenangkan pkiran lagi ni…haha..papai

No comments: